حالم خوب است و هیچ مشکلی ندارم/ دوست داشتم با وزیر بهداشت صحبت کنم که فرصت نشد+فیلم

چهارشنبه 29 بهمن 1399
14:23
Steven

آنا با اولین زنی که در ایران علیه روسیه واکسینه شده صحبت می کند. براساس گزارش خبرنگار بهداشت و درمان گروه اجتماعی خبرگزاری آنا ، پسرش واکسیناسیون ملی علیه بیماری کوید -19 در حضور وزیر بهداشت در بیمارستان امام هومی در روز سه شنبه ، 12 فوریه 2010 ، پسرش پارسانا به مکی ، واکسن …

حالم خوب است و هیچ مشکلی ندارم/ دوست داشتم با وزیر بهداشت صحبت کنم که فرصت نشد فیلم https://online-mag.ir/2021/02/حالم-خوب-است-و-هیچ-مشکلی-ندارم-دوست-داش/ مجله آنلاین Sun, 14 Feb 2021 09:32:47 0000 مجله جامعه https://online-mag.ir/2021/02/حالم-خوب-است-و-هیچ-مشکلی-ندارم-دوست-داش/ آنا با اولین زنی که در ایران علیه روسیه واکسینه شده صحبت می کند. براساس گزارش خبرنگار بهداشت و درمان گروه اجتماعی خبرگزاری آنا ، پسرش واکسیناسیون ملی علیه بیماری کوید -19 در حضور وزیر بهداشت در بیمارستان امام هومی در روز سه شنبه ، 12 فوریه 2010 ، پسرش پارسانا به مکی ، واکسن …

آنا با اولین زنی که در ایران علیه روسیه واکسینه شده صحبت می کند.

براساس گزارش خبرنگار بهداشت و درمان گروه اجتماعی خبرگزاری آنا ، پسرش واکسیناسیون ملی علیه بیماری کوید -19 در حضور وزیر بهداشت در بیمارستان امام هومی در روز سه شنبه ، 12 فوریه 2010 ، پسرش پارسانا به مکی ، واکسن کرونا تزریق شد و شروع به مبارزه با بیماری قلبی کرونا کرد ، یکی از پرستاران زن در بیمارستان امام هومی به عنوان اولین فرد واکسینه شده زن شناخته شد.

من از واکسن های روسی اطلاع داشتم

سارا گودارجی ، پرستار ICU و اولین زنی که واکسن Sputnik را در ایران دریافت کرد ، در سال 1984 متولد شد ، در مصاحبه با خبرنگار بهداشت و درمان از گروه اجتماعی خبرگزاری آنا ، علیه واکسن کرونا روسیه واکسینه شد. ابتکار عمل برای این کار بیان شده است به شرح زیر است. من می خواستم برای کشورم کاری انجام دهم. و این اولین انگیزه من بود. همچنین ، تحقیقات در مورد واکسن “Sputnik V” نشان داده است که هنگامی که می خواهید این واکسن را دریافت کنید ، تأثیر بیشتری دارد. واکسن Pfizer ، و می تواند بهتر از واکسن های دیگر عمل کند و خوشبختانه اکنون حالم خوب است.

او اضافه کرد: “قبل از تزریق ، من در مورد واکسن تحقیق کردم و اطلاعات اولیه خوبی در مورد واکسن روسی اسپوتنیک بدست آوردم. همچنین ، کسی باید ابتکار تزریق این واکسن و اثربخشی آن را انجام دهد.

شروع واکسیناسیون جهانی علیه بیماری کوید 19

واکنش مردم

یک پرستار ICU در بیمارستان امام خمینی (ره) در پاسخ به این س ofال که مردم پس از تزریق واکسن چگونه به او پاسخ می دهند ، گفت: “نه تنها برای والدین جذابیت دارد بلکه اولین زنی است که این واکسن را تزریق می کند. من بسیار خوشحالم که “من از ویروس Covid-19 ایمن هستم. همچنین ، بسیاری نگران وضعیت من بودند و از حال من س askedال می کردند.

وی در مورد واکنش در فضای مجازی گفت: “وقتی داشتم در فضای مجازی پس از واکسیناسیون مشغول گشت و گذار بودم ، متوجه شدم که یک دوست قدیمی نیز در جستجوی یافتن من است. البته من سعی در جذب مخاطب نداشتم ، اما فضای مجازی بسیاری از من س askedال کردند که این واکسن به چه شکلی است.

“جالبترین سوالی که از من پرسیده شد این بود که آیا واکسن به درد شما می خورد. من می خندیدم و می خندیدم که مردم در طول زندگی خود واکسن بیشتری می گیرند ، همان واکسن های دیگر.”

من نرگس کانالیزاده را از قبل می شناختم

وی در مورد نرگس کانالی زاده ، اولین شهید زنی که از سلامتی خود محافظت کرد ، گفت: “در روزهای کرونا ، همکاران من شهامت زیادی نشان دادند و متأسفانه تعداد زیادی از آنها را از دست دادند. آنها در صف مقدم کرونا بودند. من نرگس را خیلی خوب می شناختم. از دور با او تماس گرفتم. وقتی احساس نرگس كانالیزاده یكی از زنان شجاع است و امیدوارم خداوند با خانواده اشرافی صبر كند.

اولین زنی که واکسن روسی دریافت کرد ادامه داد: “همکاران من در هنگام مبارزه با کرونا شهامت زیادی نشان دادند ، بسیاری از همکاران من با شهامت با کرونا جنگیدند ، بسیاری از آنها خانواده عزیزان خود را از دست دادند و من فکر می کنم مادر نرگس Canalizade یک قهرمان است. که چنین پسر شجاعی را به جامعه معرفی کرد.

دوست داشتم با نمک صحبت کنم

اولین زنی که علیه اسپوتنیک واکسینه شده در ایران همچنین رابطه خود با وزیر بهداشت را توصیف کرد: “در آن زمان ، من می خواستم یک کلمه به آقای نمکی بگویم ، اما متأسفانه فرصتی پیدا نکردم. دوست دارم کمی با وزیر صحبت کنم و مستقیماً در مورد مشکلات مربوط به پرستاری صحبت کنم.

لحظه پیروزی

او ادامه داد. “لحظه ای که انگشت خود را به نشانه پیروزی نشان دادم ، احساس کردم که باید این لحظه را ثبت کنم. ما به دلیل بیماری Covid-19 بسیاری از هموطنان خود را از دست دادیم. لحظه واکسیناسیون کشور من است. روز خوبی برای من بود.”

انتهای پیام / 4148


[ بازدید : 132 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به اخبار جامع و به روز طراحی و سئو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]