کار زشت نماینده مجلس در خیابان! + عکس

شنبه 9 مرداد 1400
7:11
Steven

به گزارش مجله آنلاین؛ یکی از نماینده مجلس هند تصمیم گرفت به هیتلر تبدیل شود تا بتواند جرأت کند و جلب توجه کند. یکی از نمایندگان مجلس هند او که “شپراساد معمولی” نام داشت ، تصمیم گرفت خود را به عنوان رهبر نازی ها “آدولف هیتلر” مبدل کند تا با سبیل ها ، لباس ها …

کار زشت نماینده مجلس در خیابان! عکس https://online-mag.ir/2021/07/کار-زشت-نماینده-مجلس-در-خیابان-عکس/ مجله آنلاین Fri, 30 Jul 2021 23:51:59 0000 مجله جامعه https://online-mag.ir/2021/07/کار-زشت-نماینده-مجلس-در-خیابان-عکس/ به گزارش مجله آنلاین؛ یکی از نماینده مجلس هند تصمیم گرفت به هیتلر تبدیل شود تا بتواند جرأت کند و جلب توجه کند. یکی از نمایندگان مجلس هند او که “شپراساد معمولی” نام داشت ، تصمیم گرفت خود را به عنوان رهبر نازی ها “آدولف هیتلر” مبدل کند تا با سبیل ها ، لباس ها …

به گزارش مجله آنلاین؛ یکی از نماینده مجلس هند تصمیم گرفت به هیتلر تبدیل شود تا بتواند جرأت کند و جلب توجه کند.

یکی از نمایندگان مجلس هند او که “شپراساد معمولی” نام داشت ، تصمیم گرفت خود را به عنوان رهبر نازی ها “آدولف هیتلر” مبدل کند تا با سبیل ها ، لباس ها و صلیب های نازی جعلی توجه بیشتری را به خود جلب کند.

تصمیم او باعث انتقادات زیادی از سوی مردم هند از جمله بازیگران هندی شده است و کاربران صفحات مجازی هند از این سهل انگاری عقب نشینی نکرده و از کار زشت این نماینده هندی به شدت انتقاد کرده اند!

Ugly-MP-Move

67 ساله “معمولاً شپراساد” که در جلسه قبل چنین انتقادهایی را دریافت کرد رسانه ها ها می گوید: “من فقط می خواستم توجه را جلب کنم ، اما آنقدر به رهبر نازی ها علاقه داشتم که تصمیم گرفتم همان لباس او را بپوشم.”

اگر این نماینده تخته این اولین بار نیست که او آرایش می کند ، اما او همچنین آرایش های دیگری نیز برای جلب توجه مردم انجام داده است.

پس از شنیدن سخنرانی وی در حضور رسانه ها ، کاربران رسانه های مختلف گفتند که او از اقدامات خود می ترسد. این وحشت زمانی به اوج خود رسید که یکی از کاربران صفحه وب درباره او نوشت: “هیتلر ، که میلیون ها نماینده پارلمان را با لباس آدولف کشته بود ، با لباس نازی ها و آدولف هیتلر بود. من از سبیل هایم سوء استفاده کردم!

پس از این پست ، بسیاری از کاربران پس از دیدن این پست ، از نماینده مجلس به دلیل بی شرمی و در عین حال سوء استفاده از لباس انتقاد کردند.


[ بازدید : 63 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به اخبار جامع و به روز طراحی و سئو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]