فرایند تصمیم گیری خریدار کتاب: راهنمای ناشران خود

دوشنبه 3 آبان 1400
5:24
Steven

فرایند تصمیم گیری خریدار کتاب: راهنمای ناشران خود

معرفی به عنوان یک ناشر واقعی ، باید درک کنید که مشتریان بالقوه شما چگونه تعیین می کنند که آیا کتاب شما ارزش خرید دارد یا خیر. فرض کنیم خریداران قبلاً کتاب شما را در آمازون پیدا کرده اند ، زیرا به دنبال اطلاعاتی در مورد موضوعات مورد بررسی کتاب شما بودند. آنها مایلند کتابهایی …

فرایند تصمیم گیری خریدار کتاب: راهنمای ناشران خود https://hillbilly.ir/فرایند-تصمیم-گیری-خریدار-کتاب-راهنمای/ https://hillbilly.ir/فرایند-تصمیم-گیری-خریدار-کتاب-راهنمای/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Wed, 20 Oct 2021 16:03:04 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=16620

فرایند تصمیم گیری خریدار کتاب: راهنمای ناشران خود

معرفی به عنوان یک ناشر واقعی ، باید درک کنید که مشتریان بالقوه شما چگونه تعیین می کنند که آیا کتاب شما ارزش خرید دارد یا خیر. فرض کنیم خریداران قبلاً کتاب شما را در آمازون پیدا کرده اند ، زیرا به دنبال اطلاعاتی در مورد موضوعات مورد بررسی کتاب شما بودند. آنها مایلند کتابهایی …

فرایند تصمیم گیری خریدار کتاب: راهنمای ناشران خود

معرفی

به عنوان یک ناشر واقعی ، باید درک کنید که مشتریان بالقوه شما چگونه تعیین می کنند که آیا کتاب شما ارزش خرید دارد یا خیر. فرض کنیم خریداران قبلاً کتاب شما را در آمازون پیدا کرده اند ، زیرا به دنبال اطلاعاتی در مورد موضوعات مورد بررسی کتاب شما بودند. آنها مایلند کتابهایی بخرند که معتقدند به آنها در یادگیری چیزهای جدید کمک می کند و ارزش وقت و هزینه آنها را دارد. کتاب شما چه کاری باید انجام دهد تا این شخص را متقاعد کند که از کتاب های دیگر چشم پوشی کند و کتاب شما را بخرد؟ اگر می خواهید خریدار کتاب شما را بر کتاب دیگری انتخاب کند ، برخی از سوالات مهمی را که باید به عنوان ناشر با آنها روبرو شوید ، برجسته کرده ام. پرداختن به این سوالات به خریداران کمک می کند تا از تصمیم خود برای انتخاب کتاب شما نسبت به بسیاری از کتاب های دیگر اطمینان بیشتری داشته باشند.

شما باید مشتریان خود را جلب کنید

همه خریداران تمام مراحل را طی نمی کنند. خرید یا بارگیری کتاب اغلب یک فرآیند دشوار و دشوار نیست. اما برخی از مراحل تصمیم گیری برای خرید یک کتاب خاص برای برخی خریداران اهمیت بیشتری خواهد داشت. و برخی از مراحل بسیار مهم نخواهد بود و یا اصلاً مورد توجه قرار نخواهد گرفت. اما شما ، به عنوان ناشری که واقعاً نیاز به فروش کتاب دارد ، باید بدانید که تصمیم گیری خوانندگان شما چگونه است. هرچه روند تفکر را بهتر بفهمید و به سوالات مشتریان خود پاسخ دهید ، کتاب را بیشتر می فروشید.

سوالاتی که باید به آنها پاسخ دهید

در اینجا برخی از واضح ترین و مهمترین س questionsالاتی وجود دارد که باید به عنوان نویسنده و ناشر کتاب خود به آنها پاسخ دهید. مطمئنم ، با کمی تلاش ، باید بتوانید سوالات دیگری را ایجاد کنید که مخاطبان کتاب شما قبل از تصمیم به خرید به آنها نیاز دارند.

1. آیا کتابفروشان می توانند نمونه های نشریه را از آمازون ، Scribd و وب سایت خود بارگیری کنند؟

2. آیا کتاب شما وب سایتی برای پشتیبانی از کتاب شما دارد؟

3. آیا خریداران باید کتاب شما را در آمازون بخوانند؟

4. آیا در مورد مطالبی که در سایت های مطالعه اجتماعی قرار می دهید بحثی وجود دارد؟

5. ناشر کیست؟ آیا این ناشر در موضوع کتاب شما متخصص است؟

6. آیا شما ناشر هستید ، اما سالها تجربه در زمینه موضوع این کتاب دارید؟

7. آیا نویسنده / ناشر عنوان مرتبطی دارید؟

8. آیا کتاب شما معرفی خوبی از معلمان صنعت / متخصصان / خودی / نویسندگان مشهور دارد؟

9. آیا مقدمه کتاب شما به وضوح توضیح می دهد که کتاب درباره چیست؟

10. آیا طراحی و قالب بندی کتاب شما حرفه ای به نظر می رسد؟ و آیا پیگیری آن آسان است؟

11. آیا جلد کتاب شما به خوبی طراحی شده است و ظاهری حرفه ای دارد؟

12. آیا پشت جلد کتاب شما تمام اطلاعات مورد نیاز کتاب شما را ارائه می دهد؟

13. آیا ناشری در جلد یا در تیتراژ دریافتی ذکر شده است؟

14. آیا نویسنده کتاب مرتبطی نوشته اید؟ و آیا آنها در آمازون موجود هستند؟

15. آیا علاوه بر چاپ کتاب الکترونیکی ، نسخه چاپی نیز وجود دارد؟

16. آیا کتاب شما در لیست پرفروش ترین ها یا فهرست هایی که باید خوانده شوند ، وجود دارد؟

17. آیا وب سایت کتاب شما و بسیاری دیگر به همه این س questionsالات پاسخ می دهند؟

همانطور که می بینید ، بسیاری از این سوالات باید هنگام طراحی و ساختن برنامه بازاریابی خود پیرامون کتاب خود پاسخ داده شوند. بیشتر پاسخ این سوالات باید به راحتی به خریدار داده شود. بیشتر آن باید از طریق صفحه آمازون شما در دسترس خریداران باشد. همه این موارد در وب سایت کتاب شخصی شما ضروری است. به خاطر داشته باشید که مشتریان امروزی پیچیده و بسیار مراقب پول خود هستند. و با شرکت های شگفت انگیزی مانند آمازون ، گزینه ها تقریباً نامحدود هستند.

نتیجه

بنابراین ، شما باید خود را جای خریدار بگذارید. به این فکر کنید که به عنوان مشتری به چه اطلاعاتی نیاز دارید تا مطمئن شوید کتاب شما بهترین ارزش را دارد. این فرآیند دشواری نیست ، اما مطمئناً ارزشش را دارد ، به خصوص اگر امیدوار باشید که یک کتاب از نظر مالی موفق ایجاد کنید.

https://hillbilly.ir/فرایند-تصمیم-گیری-خریدار-کتاب-راهنمای/feed/ 0


[ بازدید : 47 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به اخبار جامع و به روز طراحی و سئو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]